האינטרנט היא פלטפורמה מצוינת לשווק את השירותים שלכם ולמכור את המוצרים שלכם ואין ספק שבניית אתר אינטרנט איכותי יכול להשיג את המטרה הזו ולקדם את הפעילות השיווקית של העסק שלכם. הבעיה שההיצע של האתרים המתחרים הוא עצום ועליכם להתבלט מול כל השאר.
השאלה הגדולה היא איך עושים את זה? איך בונים אתר אינטרנט מוצלח שיבלוט מעל כולם? על מה לשים דגש בעת בחית חברת בניית האתרים שתלווה אותנו? מה הפרמטרים הכי חשובים שעלינו להקפיד בעת בניית אתר אינטרנט? איך להעביר את המסרים השיווקים שלנו בצורה הכי טובה? במאמר זה ריכזו לכם 15 טיפים קצרים לבניית אתר אינטרנט מוצלח.
בניית אתרים מוצלחים - 15 טיפים
-
בחירת דומיין מתאים - קניית דומיין משומש יכולה לעזור לכם מאוד בקידום אתר, כמו כן כדאי לקנות שם קצר, קליט וקשור לתוכן אתר האינטרנט שלנו, מומלץ לקחת בחשבון שלרוב האנשים יש טעויות כתיב במיוחד באנגלית ולכן כדאי לבחור בשם שלא משאיר הרבה מקום לטעויות.
-
שפת הפיתוח של בניית אתר- בחירת שפת התכנות של בניית אתר האינטרנט שלנו תשפיע על המשך התחזוק שלו, עליכם לקחת בחשבון שיכול להיות שתיפרדו מספק בניית האתרים הראשוני שלכם ותצרכו לחפש מתכנים או חברות הקמת אתרים אלטרנטיביות לכן מומלץ לבנות את האתר בשפות עדכניות ופולאריות.
-
אחסון אתר מתאים - האתר שלך צריך להיות זמין ובאוויר 99.9 אחוז מהזמן ולכן יש לבחור חברת אחסון אתרים שיכולה לתת לך תמיכה 24 שעות ביממה 365 ימים בשבוע. נפילות אתר קורות כל הזמן ולא רק בשעות העבודה ולכן יש להקפיד לבחור חברת אחסון שתתן תמיכה גם מעבר לשעות העבודה המקובלות. זמן התגובה של חברת אחסון האתרים הוא אקוטי כי לקוח שהגיע לאתר לא תקין לא יחזור לרוב פעם שנייה.
-
אפיון אתר ומצגת GUI - התכנון של האתר שלנו הוא אחד הנקודות הכי חשובות לדעתי והוא ישפיע מאוד על כמות הלידים שאתם תקבלו מהאתר, על כמות המכירות וכן על הרושם הראשוני והמשני שתותירו בלקוחות שלכם, לקוח שלא ימצא את מבוקשו באתר יעזוב ולא יחזור.
-
עיצוב האתר - הרושם הראשוני של האתר שלכם הוא זה יקבע איך ימשיך הגולש והאם הוא יעבור לדפים הנוספים או יעזוב את האתר. לא לשכוח, אנשים אוכלים בעיניים ולכן עליכם לשדר את המסרים המתאימים שאתם רוצים בעזרת הנראות של האתר.
-
בחירת מערכת ניהול תוכן - רוב העבודה שלכם לאחר שסיימתם לבנות את האתר האינטרנט שלכם היא עם מערכת ניהול התוכן של האתר, חשוב לבחור מערכת ניהול תוכן קלה לשימוש ועם גמישות מרבית על מנת לא להפריע לכם בתחזוק השוטף של האתר. שימנע מכם את הצורך לפנות לחברת בניית האתרים שלכם לתוספות או שדרוגים.
-
בחירת חברת בניית אתרים - לרוב היחסים בניכם לבין חברה לבניית אתרי אינטרנט שלכם הם חתונה קתולית, אורך חיי המדף של אתר ממוצע הוא 4, 5 שנים ובזמן הזה אתם תקועים עם חברת בניית האתרים שלכם, כדי לשים לב בעת בחירת חברת בניית אתרים על שירותי התמיכה שלהם, ההדרכות והמחירים של השדרוגים של האתר.
-
מאמרים ותוכן - תשקיעו בתוכן איכותי ושיווקי, עליכם להעביר את המסרים השיווקים שלכם לגולש על מנת להניע אותו לפעולה שאתם רוצים, השארת פרטים, מכירת מוצרים, או הורדת תוכנה וכן. כמו כן מומלץ מאוד להשקיע במאמרים מקצועיים על בסיס שבועי וקבוע בשביל מנועי החיפוש, מנועי החיפוש ידרגו אותכם בתוצאות חיפוש טובות יותר אם הם יראו שאתם מעדכנים את האתר על בסיס קבוע תוכן איכותי באתר.
-
תמונות - מומלץ מאוד לשלב תמונות במאמרים שלכם ובאתר באופן כללי, הדבר יעזור לך גם לקידום האתר כי גוגל אוהב תוכן משולב בתמונות ובסרטים, ומבחינה שיווקית הרבה יותר קל להעביר את המסרים עם תמונה מתאימה.
-
תוכן גולשים - שתפו את הגולשים בתוכן שלכם ותנו להם את האפשרות להגיב על התוכן בעזרת מודול תגובות, זה גם יעזור לקידום האתר וגם יחזק את הקשר עם הגולשים
-
שיתוף ברשתות חברתיות - הגולשים שלכם יכולים לעזור לך בשיווק ובקידום האתר והכול בהנחה שתתנו להם את הכלים המתאימים, מומלץ מאוד לשלב בכל דפי האינטרנט שלכם כפתורי שיתוף למספר רשתות חברתית ולא רק לרשת אחת על מנת שהגולשים שלכם ישתפו את התכנים ויקדמו אותכם הם מבחינת קידום והן מבחינת שיווק.
-
דפי נחיתה - אם אתה עושים פרסום לאתר שלכם כדאי מאוד להפנות את הטראפיק של הפרסום לדפי נחיתה יעודים על מנת לשפר את יחס ה ROI של הדף. בדף נחיתה הסיכויים שלכם גבוהים יותר לשפר את ה ROI כי המטרה שלו מוגדרת מאוד - לאסוף לידים לרוב בניגוד לאתר אינטרנט שמטרתו גם להניע לפעולה וגם לספק מידע שיווקי או מקצועי לגולש.
-
פרסום וקידום בגוגל - מומלץ מאוד לעשות קידום אתרים אורגני על מנת לשפר את המיקומים שלך בתוצאות החיפוש ולהגדיל את נפת התנועה של האתר אותם לרוב תהליך זה לוקח זמן ולא מניב תוצאות מידיות בחודשים הראשונים, לכן תמיד יש את האפשרות לפרסום ממון - פרסום זה יכול לעלות באופן מידי ולספק לכם תוצאות פר תקצי מוגד יומי או חודשי.
-
דיוור אלקטרוני - אחד הכלים הטובים והזולים ביותר לשמור על קשר עם לקוחות שלכם הוא דיוור אלקטרוני, נסו לאסוף כמה שיותר משתמשים למאגר הדיוור שלכם, ולשלוח להם תוכן איכותי, מבצעים או עדכונים אחת לחודש או פעמיים בשבוע. חשוב מאוד לא להציק להם ואם אין לכם מידע חדש או עדכני אל תשלחו סתם דיוור כי אנשים לא יתייחסו אוליכם ברצינות ויסירו את עצמם מרשימת הדיוור שלכם.
-
שרות לקוחות - מומלץ מאוד לשלב טלפון במקום בולט באתר, לצרף דף צור קשר עם כל פרטי הקשר שלכם מכתובות המשרד ומפה ועד פקס, טלפונים ופרטי דואר אלקטרוני.
המלצה אישית שלי היא לשלב בכל דפי האתר תיבת צור קשר קטנה ולפרסם את הטלפון בראש הדף על מנת לא לתת ללקוח לחפש איך ליצור עימכם קשר ולהניע לפעולה כל הזמן.