בניית חנות באינטרנט

בהנחה שיצא לכם לשאול את עצמכם: "מה יש להבטיח בכדי שהחנות האינטרנטית שלי תצליח?", אנו שמחים לספק לכם תשובה! לתפישתנו, ישנם שלושה דברים עיקריים עליהם נשענת הצלחת החנויות האינטרנטיות, וכבעלים של חנות שכזו לעתיד, חשוב שגם אתם תכירו אותם. אז שנצא לדרך?

שלב האפיון יקבע: זו החנות האינטרנטית המתאימה לכם!

כמוכם, גם אנחנו לא יכולים לחכות להכרזה על פתיחת החנות וההשקה החגיגית! על מנת שאלו יתקיימו, נדרש שלב אחד קטנטן בדרך: בניית חנות באינטרנט. על מנת שנוכל לבנות בעבורכם את החנות עליה אתם חולמים, נתחיל את הפרויקט המשותף בשלב האפיון. בשיאו, נקבע יחד את סוג החנות האינטרנטית הנכונה למטרותיכם ופעילותכם העסקית:

  • • חנות 1: "הוסף לעגלה, שלם והמשלוח בדרך אליך!"החנות "הקלאסית" – זו שאתם מכירים וזו שאתם לבטח מאד אוהבים לרכוש בה, היא החנות בה אתם ממלאים את העגלה, משלמים באתר עם הזנת פרטי האשראי ומקבלים עד המשלוח עד הבית.

  • • חנות 2: "נא צור קשר לביצוע התשלום"עם זאת, ישנן חנויות הנשענות על מודל מעט שונה: הגולש יכול להתרשם בחנות מקטלוג המוצרים, ולסמן את אלו בהם הוא מעוניין. והתשלום? לא יתבצע באמצעות סליקה באתר, אלא טלפונית (הלקוח יזום פנייה למוקד שירות / ישאיר פנייה וחוזרים אליו).

ואיזו חנות מומלצת יותר? בגדול, החנות שבה ניתנת האפשרות לגולש לבצע את התשלום ללא "עצירות נוספות". עם זאת, חשוב לזכור כי לכל בעל עסק מטרות וצרכים שונים. כאמור, תכלית האפיון הראשוני (בין היתר), היא להבין מהי החנות המתאימה לכם. כשנקבל החלטה, נוכל לצאת לדרך עם פרויקט בניית חנות באינטרנט!

שילוש קדוש, חנות אחת - בניית חנות באינטרנט

האם יצא לכם לשאול את עצמכם פעם מה מחזיר אתכם פעם אחר פעם אל חנות מסוימת? גם אם טרם יצא לכם להתעכב על השאלה הזו, התשובה שככל הנראה תגיעו אליה היא "חוויה". ואכן, חנות אינטרנטית המספקת לגולשייה חוויה טובה (גלישה מהירה, עיצוב מרשים, התמצאות קלה, שירות לקוחות זמין ונגיש וכן הלאה), בעלת סיכויים גבוהים לזכות בנאמנותם!

רגע לפני שאתם משקיעים בפרויקט בניית חנות באינטרנט, דעו איך מבססים את התנאים לחוויה טובה, ואיך חושפים את החנות בפני אלו שעשויים להתעניין במוצרים הנמכרים בה:

  • • ממשק ידידותי ונוח למשתמש – מי אוהב לרכוש בחנות מבולגנת? אף אחד. ומי אוהב לרכוש בחנות מסודרת – כזו המחולקת למחלקות בהתאם לסוגי מוצרים? כולם! בניית חנות באינטרנט מותנית בשלב אפיון מעמיק, לאורכו יהיה ניתן להבין את הדברים הבאים: מהו גודלה של החנות, מהם המוצרים הנמכרים בה, מהו מספר המחלקות הנדרשות בה וכיוצא בזה. המטרה בסופו של דבר היא לאפשר לגולשים ליהנות מהתמצאות קלה בחנות, ולהבטיח כי הם יבזבזו כמה שפחות זמן בניסיון למצוא את מבוקשם.

  • • עיצוב גרפי מדויק ואטרקטיבי – הרוכשים העתידיים שלכם ככל הנראה לא יסתפקו במוצרים מצוינים, אלא שהם יצפו מכם לדבר נוסף: חוויה. הסיבה שעוד ועוד ישראלים בוחרים לרכוש אונליין, היא בין היתר החוויה הטובה והנוחה שיש להם. חווית הקנייה מעוצבת על ידי המון דברים, גם על ידי עיצוב האתר. בשלב אפיון הצורך והציפיות שלכם, ננסה להבין גם מהי השפה העיצובית-מיתוגית הנכונה לכם ולחנות שלכם. הנראות – מסוג הפונט ועד הצבע הדומיננטי של החנות, תשפיע על עוצמת החוויה ומכאן שגם על המכירות.

  • • האתר הושק? כעת, צריך לקדם אותו!אפשר לומר בזהירות (ואנו מדגישים: בזהירות), כי חנות אינטרנטית שלא מוצמדת לה אסטרטגיית קידום אתר, במידה רבה חסרת תכלית. בכדי שיכנסו אל החנות ויקנו ממנה, צריכים לדעת שהיא בכלל קיימת. הודות לקידום – האורגני והממומן, ניתנת לכם האפשרות לחשוף את האתר-חנות שלכם לכמה שיותר עיניים וקליקים.

בניית חנות באינטרנט: העמודים שאסור לוותר עליהם!

אז על מה אתם חושבים כשאתם עוצמים עיניים ומדמיינים לעצמכם את החנות שלכם? אנחנו מתארים לעצמנו שמחלקות מסודרות, תצוגה מרשימה הנשענת על תמונות, תיאורי מוצרים ומחירים ועיצוב גרפי מזמין. כל אלו אכן יכללו בחנות שלכם, אך לא רק הם. גם (ואולי אפילו בעיקר) בחנות אינטרנטיות, חשוב להבטיח את נוכחותם של שני עמודים שלא תמיד מתקשרים עם חנויות אונליין:

  • • עמוד אודות

  • • עמוד יצירת קשר

לעמודים אלו ישנה מטרה ברורה: לשדר אמינות! בעמוד האודות, ראוי שתפרטו על העשייה שלכם, הוותק שלכם, במידה שישנה חנות פיסית – היכן היא ממוקמת, כמה מילים על המוצרים שלכם (בידול, בידול ועוד פעם בידול!) וכן הלאה. ועמוד יצירת הקשר? הוא הגשר – ביניכם ובין לקוחותיכם! ככל שתשתפו יותר פרטי התקשרות (טלפון, מייל, כתובת, קישורים לרשתות חברתיות, צ'ט בוט ועוד), כך הרושם שייווצר עליכם יהיה של חנות אמינה.

בניית חנות אונליין – דגשים חשובים:

  • • שירות לקוחות זמין, אדיב ומקצועי הכרחי (!) גם בחנויות אינטרנטיות

  • • יש להקפיד לרענן את הקטלוג ומלאי המוצרים שלכם בחנות

  • • במידה שאתם מציעים מספר רב של מוצרים באותה הקטגוריה (לדוגמא: כלי הגשה), רצוי להוסיף בעמודים הרלוונטיים באתר סרגל המאפשר תצוגה לפי "מהזול ליקר", "מהיקר לזול" וכן הלאה.

  • • על מנת להעלות מודעות לחנות החדשה באינטרנט, כדאי לצאת במבצעי השקה אטרקטיביים. לדוגמא: מתנה בהפתעה בכל קנייה, אחוזי הנחה לרכישה הבאה וכן הלאה...

כעת, כשאתם יודעים על מה צריכה להישען בניית חנות באינטרנט, כל שנותר לכם הוא להניח את ה"לבנה" הראשונה – ליצור איתנו קשר! לפרטים נוספים אודות בניית חנויות וירטואליות, התקשרו כעת – 08-956-7777

מתעניין בבניית אתר אינטרנט?

מלא את פרטיך לקבלת הצעת מחיר

יכול לעניין אותך: