בניית אתרים כמנוע צמיחה לעסק
במהלך השנים בהן אנו פעילים בתחום האינטרנט, סיפקנו שירותי בניית אתרים למאות חברות, מותגים וארגונים. כאשר אנו מקימים אתר אינטרנט אנו בוחנים ביחד עם הלקוח את מאפייני המותג שלו ומאפיינים את צרכי העסק בדגש על יצירת בידול עסקי ויתרון שיווק משאר המתחרים בתחום.
המטרה העומדת לנגד עיננו בעת פגישה ואפיון צרכי הלקוח תמיד מתבססת על בניית צמיחה עסקית ארוכת טווח המשתמשת ברשת האינטרנט על שלל תחומיה השונים והמגוונים ליצירת מנוע שיווקי, מכירתי וניהולי ללקוחותינו, תוך דגש על שיתוף הלקוח בכלל שלבי התהליך ושילוב התובנות העסקיות של הלקוח עם הידע המקצועי של DigitalST בתחום האינטרנט.
מעוניין בהצעת מחיר לבניית אתר?
איך נבנה לך אתר מנצח?
הלקוחות אשר בונים אצלנו אתרים מתאפיינים במספר דרישות המסמלות את המוצר אותו אנו מספקים; קפדנות, ייחודיות, מקצועיות ושירות אישי – על ארבעת מרכיבים אלו מתנוססת חותמת האיכות של DigitalST.
באמצעות תהליך עבודה ומתודולוגיית פיתוח אשר גיבשנו במהלך 12 שנות פעילות החברה, אנו מבטיחים את הצלחת הלקוח והגשמת החזון והמטרות אשר הוגדרו יחדיו.
בתחתית העמוד ניתן למצוא תיק עבודות מגוון של אתרים אשר בנינו עבור לקוחותינו.
תהליך בניית אתר אינטרנט ב DigitalST
תהליך בניית אתרי אינטרנט בחברת DigitalST כולל מספר שלבים בהם אנו מלווים את הלקוח ומעדכנים אותו בכל עת על סטטוס הפרויקט, תוך התחשבות בדרישות משתנות אשר מתעדכנות לעיתים גם תוך כדי פיתוח האתר.
-
1
אפיון הפרויקט
-
2
עיצוב ממשק משתמש
-
3
עיצוב גראפי
-
4
תכנות וקידוד
-
5
הטמעת מערכת ניהול תוכן
-
6
בדיקות איכות QA
-
7
עלייה לאוויר
שלב 1 - אפיון הפרויקט
החלק הראשון בתהליך העבודה שלנו כולל אפיון האתר בשיתוף עם הלקוח באמצעות פגישה ראשונית הנועדה להגדיר את המטרות והיעדים של בניית אתר האינטרנט. לאחר שיחה העורכת בין חצי שעה לשעה וחצי, ניתן להבין ולהגדיר בבירור את הצרכים של הלקוח ולהגיש הצעה מותאמת הכוללת את כלל הפתרונות.
שלב 2 – עיצוב ממשק משתמש
לאחר אפיון הפרויקט, יתבצע תהליך עיצוב ממשקי משתמש הכולל סקיצות UI / UX מופשטות לחלוקת המבנה העיצובי לאזורי תוכן בדגש על הגשמת המטרות האסטרטגיות של אתר האינטרנט.
שלב 3 – עיצוב גראפי
בשלב השלישי בתהליך, יתבצע שדרוג ועיצוב ממשק המשתמש לעיצוב אתר אינטרנט בתצורתו הסופית. בשלב זה, משתתף הלקוח בתהליך ומקבל לידיו את סקיצות האתר, לצורך מתן פידבק / הערות. לאחר סקירה משותפת עם הלקוח, נקבע סבב עדכונים ושינויים אשר מתבצעים בתוך כשבוע. בסיום התהליך, הלקוח מאשר את שביעות רצונו מנראות האתר והעיצוב הגראפי.
שלב 4 – תכנות וקידוד
כאשר סיימנו את תהליך העיצוב, התוצר מועבר לצוות התכנות הדואג להפוך את העיצוב לקוד באמצעות חיתוך של העיצוב לתמונות שונות, כתיבת קובץ סטיילינג CSS, בניית מבנה HTML, תכנות פונקציונליות בjavaScript ובסוף התהליך תכנות ב PHP לצורך העברת כלל המידע לבסיס נתונים MYSQL. בשלב זה מקבל הלקוח לידיו גישה לצפייה בהתקדמות הבנייה באמצעות כתובת זמנית לאתר האינטרנט.
שלב 5 – הטמעת מערכת ניהול תוכן
לאחר תכנות האתר, תתבצע הטמעה של מערכת ניהול תוכן ממודל לבחירת הלקוח. מערכת ניהול תוכן מאפשרת ללקוח לערוך, למחוק ולעדכן אזורים באתר האינטרנט בכל עת. בכדי לספק מענה מקיף, צוות DigitalST מפתח ומטמיע את כלל המערכות המובילות בשוק ואף מציעים בניית אתרים בהתאמה אישית על גבי מערכת ניהול תוכן ייחודית DigitalCMS.
שלב 6 – בדיקות איכות QA
והנה, הגענו לסוף התהליך. בשלב זה, מתבצעות בדיקות מקיפות לאתר האינטרנט טרם עלייה לאוויר. כחלק מבדיקות האיכות, מתבצעת סקירה לגורמים הבאים: התאמת האתר לכלל המכשירים(טלפונים שונים, טאבלטים, מחשבים ניידים, מסכי מחשב וכיו"ב), בדיקת מהירות טעינת העמודים באתר ואופטמיזציה למנועי חיפוש.
עלייה לאוויר
השלב בו נפתחות השמפניות. האתר עולה לכתובת הראשית, מתווספת לדומיין תעודת SSL להצפנת נתונים והאתר זמין לכולם ברשת האינטרנט.החלק המעניין: כמה עולה לבנות אצלנו אתר?
השאלה המרכזית העומדת בפנינו ברוב שיחות הטלפון מול לקוחות חדשים מתרכזת סביב המחיר לבניית אתר אינטרנט. חשוב להבין שהשאלה "כמה עולה לי לבנות אתר" היינה כללית ביותר ומקבילה לשאלה "כמה יעלה לי לרכוש רכב".
בניית אתרים - חשוב לבדוק!
בניית אתר אינטרנט מורכבת מעבודה עם אנשים. כאשר אתם בוחרים את הספק שלכם, בדקו את הידע שלו בתחום, הוותק ותיק העבודות וכמו כן הניסיון המקצועי. בתחום דינמי שמתקדם בכל יום, אין תחליף לידע מקצועי ושירות אישי.בניית אתר תדמיתי
אתר המייצג תדמיתית את בית העסק או החברה. אתר תדמית חדשני מורכב מעיצוב רספונסיבי(תואם מובייל), מספר עמודי תוכן(20-100), עד 5 תבניות עיצוב ייחודיות, טופס יצירת קשר ופרטי הכוונה. טווח המחירים משתנה בהתאם לאפשרויות הנוספות המתבקשות על ידי הלקוח באתר.
לקבלת הצעה
בניית אתר חנות / אתר קטלוגי
הקמת אתר חנות מאפשרת ניהול קטלוג מוצרים, מערכת ניהול לקוחות והזמנות ומודול ניהול מלאי. אתרי חנות מאופיינים באוריינטציה המכירתית שלהם ונועדו לחנויות המשווקות מוצרי מדף הניתנים לרכישה אונליין.
לקבלת הצעה
בניית אתר בהתאמה אישית
בניית אתרים בהתאמה אישית מאפשרת ללקוח הקמת מערכות מורכבות ומותאמות לצרכי הלקוח לשימושים שונים מגוונים. מטרת האתר משתנה מפרויקט לפרויקט ולעיתים נדרשים פיתוחים ייעודיים. מגוון הפרויקטים בתעשייה נעים בין: מערכות מידע לניהול מסמכים, אתרים עם מערכות רישום, סטארטאפים להשוואת מחירים וכיו"ב.לקבלת הצעה