מבוא לשימוש במערכת ניהול תוכן

השוואה מקיפה בין גרסאות המערכת

מערכת ניהול תוכן DigitalCMS V6 של חברת Digital.S.T LTD מאפשרת ניהול ועריכה נוחה של תכנים וקבצים באתר האינטרנט שלכם, באמצעות מערכת ניהול תכנים תוכלו לערוך שינויים מאסיביים באתר ללא כל צורך בידע קודם או העזרות באיש מקצוע, המערכת מאפשרת ממשק משתמש וניווט נוח וידידותי.

 

שימוש במערכת ניהול תוכן

בעת קבלת הרשאה למערכת ניהול תוכן תופנו אל העמוד הראשי אשר יציג בפניכם שלושה מודולים; לוח תזכורות, סטטיסטיקות ומעקב אחר לוגים ופעולות אחרונות אשר התבצעו באתר על ידי המשתמשים המורשים, להלן הסבר על הפונקציונאליות בעמוד הבית של מערכת הניהול תוך כדי השוואת השיפורים במודולים ובממשק המשתמש בין מערכת ניהול התוכן הישנה לחדשה;
 

לוח תזכורות

  • גרסאות מערכת V5, V5.2 :
לוח תזכורות מאפשר עבור בעל האתר ליצור לעצמו רשימת תזכורות למועד מאוחר יותר ובכך לנהל את התוכן ביעילות רבה יותר, המודול מציע כפתור הוספת תזכורת ומחיקה כאשר התזכורות מסתדרות לפי תאריך הוספה.
  • גרסת מערכת V6 :
היה לנו חשוב לשפר את הנוחיות בעת הוספת תזכורות ומאחר ותזכורת היא תוכן לכל דבר, התווסף עורך תוכן מינימלי לעריכת תזכורות בצורה מסודרת יותר.
 

סטטיסטיקות

  • גרסאות מערכת V5, V5.2 :
מודול סטטיסטיקות מציע מעקב אחר כמות הכניסות לפי פרקי זמן של יום, חודש, שנה וכללי יחד עם כמות הדפים אשר נצפו בכל אחד מפרקי הזמן הללו, מודול זה מספק לבעל האתר אינדיקציה אודות ההתנהלות השיווקית של העסק, אמנם נתונים אלה לא תמיד יהיו מדוייקים מאחר והמידע נשלף מהשרת כאשר לעתים השרת נוטה לזייף נתונים באחוזים מועטים, כמו כן ניתן לראות כמות המנהלים באתר אשר יש להם הרשאה, כמות המודולים דפים וסטטוס האתר אם האתר באוויר או לא.
  • גרסת מערכת V6 :
בגרסה המתקדמת של המערכת היה חשוב לנו לשפר את המודול הזה על מנת לספק נתונים מעמיקים יותר והתבטאות ויזואלית של אותם נתונים, לכן הוספנו גרף נתונים מסומן בצבעים המבדילים בין ביקורים לאורחים ייחודיים וכך ניתן לקבל אינדיקציה אודות גולשים חדשים בעלי כתובות IP שונות ולא גולשים אשר נכנסו קודם לכן לאתר, כמו כן ניתן לראות בגרף הנ"ל אשר מתפרס לחודש שלם לפי ימים את כמות הדפים אשר נכנסו אליהם, הגרף היינו גרף דינמי אשר ניתן לגרור, להקטין ולהגדיל לפי הצורך, יחד עם זאת כל הנתונים הסטטיסטיים אשר הוסברו בגרסאות הישנות מופיעים בצורה מסודרת יותר עם נתונים מדוייקים יותר אשר נשלפים ישירות מחשבון Google Analytics של האתר ולא מהשרת.
 

לוגים ופעולות אחרונות/נתונים כללים

  • גרסאות מערכת V5, V5.2 :
מודול זה מאפשר מעקב אחר הפעולות האחרונות שהתבצעו באתר יחד עם זמני התחברות של כל אחד מהמשתמשים בעלי הגישה למערכת, ניתן לאפס את כל הפעולות בכל רגע נתון באמצעות לחיצה על כפתור איפוס לצד התיבה.
  • גרסת מערכת V6 :
בגרסה המתקדמת ניתן לראות את הפעולות האחרונות אשר התבצעו במערכת בצורה הרבה יותר אסתטית, זאת מבחינה ויזואלית, מבחינת נוחיות בעל האתר יכול לקבל כעת פניות צור קשר ישירות למערכת עם כל הפרטים המלאים של הלקוח תחת מודול זה במקום להיות מופנה לתיבת המייל שלו.
 

תפריט עליון 

התפריט העליון מציע ניווט בין עמודים חיוניים לבעל האתר, בין היתר;
  • עמוד ראשי - אשר מכווין את המשתמש מכל מקום במערכת ישירות לעמוד הראשי של המערכת.
  • הגדרות כלליות – מקבץ הגדרות כלליות למערכת ולאתר עבור המשתמש.
  • מודולים – גישה אל המודולים המורשים אשר אליהם יש למשתמש גישה.
  • בחר שפה – באמצעות מודול זה ניתן לשנות את שפת ניהול המערכת לפי הצורך.
  • בחזרה לאתר – במקום לגשת לדפדפן על מנת להכנס לאתר ניתן להכנס ישירות למערכת לצורך נוחיות.
  • התנתקות מהמערכת.
 

סטטיסטיקות שרת 

סטטיסטיקות שרת מהוות מעקב נוח אודות הנתונים הכלליים של השרת הכוללות; שטח אחסון, בסיס נתונים ותעבורת נתונים.
  • תעבורת נתונים – כאשר גולש נכנס לאתר באופן אוטומטי מתבצעת הורדת קבצים כגון: תמונות, דפי האתר, סקריפטים, סרטונים ותוכן פלאש, לפי כמות התעבורה יש לבחור חבילה מתאימה על מנת להמנע מחריגת יתר.
  • בסיס נתונים – באמצעות בסיס נתונים ניתן לקבל גישה ישירה אל הנתונים באמצעות תוכנה יעודית.
  • שטח אחסון – זהו הנפח הפיזי של כלל הנתונים אשר מאוחסנים, השימוש בהם הינו כמו בכונן רגיל לנוחיות עבודה עם קבצים.
 

שדה חיפוש

אנו מציעים לחיפוש מהיר שדה חיפוש במערכת הניהול למציאת העמוד או הנתון החיוני בקלות רבה.
 

ניווט ראשי

ניווט זה מאפשר גישה נוחה וידידותית לעמודים חיוניים במערכת, כאשר בגרסה החדשה התווספו מספר תוספות חיוניות, ביניהם;
  • עמוד ראשי – גישה ישירה אל העמוד הראשי מכל מקום במערכת.
  • הגדרות אתר – כאן ניתן להגדיר את הגדרות האתר ומתן הרשאות למשתמשים.
  • מדריך למשתמש – מדריך שימושי עבור המשתמש עם כל המידע הנדרש.
  • מנהל קבצים – כאן ניתן לנהל את כלל הקבצים באתר, העלאה והורדת תמונות וסרטונים.
  • ארכיון – כלל הקבצים והתוכן אשר מועברים לארכיון על ידיכם, מועברים ישירות לארכיון וניתנים לשחזור או למחיקה לפי הצורך.
  • התנתקות מהמערכת.
 

ניווט משני

תפריט צד זה מציע גישה נוחה, מסודרת וידידותית אל כל האזורים והתכנים באתר, התפריט מובנה על ידי אזורים מוגדרים לפי צורכי מנהלי האתר הכוללים בין היתר;
  • מפת אתר
  • עמודי תוכן
  • גלריה
  • עריכת מצגת
  • מאמרים
  • עמוד ראשי
  • חדשות נעות
  • מנהל קבצים
  • ניהול הזמנות
  • הפניות 301
  • צור קשר


עוד בקטגורייה: