קידום ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות

כחלק מסל השירותים המקיף המציעה DigitalST ללקוחותיה ניתן לרכוש שירות עיצוב וניהול קמפיינים מקצועי בפייסבוק. החל מהרעיון הראשוני לשיווק הקמפיין ועד הביצוע הגראפי והטכני - פתרון כולל לכל צרכי הקמת קמפיין פייסבוק שלכם וניהולו השוטף.

בניית אתרים ברשתות חברתיות

על מנת לספק ללקוחותיכם מענה בכל עת, אנו מציעים שירות ניהול פייסבוק הכולל מענה ללקוחות בשעות פעילות אשר הוגדרו מראש, עיצוב עמוד פייסבוק וקמפיינים בעמוד הפייסבוק על פי דרישת הלקוח, הפצת עמוד/קבוצת הפייסבוק וחשיפתו לקהל יעד ממוקד אשר הוגדר על פי מחקרים או נתונים אשר ניתנו על ידי הלקוח.

כמו כן, ניתן להיעזר ב DigitalST להקמה של עמודי יו-טיו ממותגים ומעוצבים הניתנים לסנכרון עם אתר האינטרנט באמצעות גלריית וידאו הקוראת את הסרטונים בעמוד הוידאו של הלקוח אל תוך האתר. ההתממשקות ליו טיוב כוללת אפשרות לנהל סרטונים באמצעות לוח הבקרה של אתר האינטרנט וממשק היו טיוב של הלקוח.

חיבור לטוויטר ורשתות חברתיות נוספות ניתן ללא עלות ללקוחות בניית אתרים אשר נהנים מחיבור ישיר לאתרם לפייסבוק; מודול שתף, לייק, תיבת תגובות, רשימת פרופילים שביצעו לייק ותצוגת הקיר של הפייסבוק על אתר האינטרנט.

 

בניית אתרים ברשתות חברתיות

 

יתרונות בבניית אתר אינטרנט ברשת חברתית

מדוע לא די בבניית אתר אינטרנט מקצועי עבור העסק וזהו? מדוע כדאי ואף מומלץ לשלב בין אתר אינטרנט לאתר בפייסבוק? רשתות חברתיות קיבלו בשנים האחרונות תפקיד אוניברסלי, כעת כאשר אין כמעט אדם בעולם המודרני שלא משתמש ברשת חברתית כזו או אחרת, ישנו הצורך לקדם ולהביא עסקים וחברות ולתת עבורם במה פתוחה ברשת החברתית לפרסם את עצמם ואת שירותיהם השונים למטרות שיווק וחשיפה לקהל יעד פוטנציאלי.
 
מאחר ורוב היום אנו מול הפרופיל שלנו ברשת החברתית, גולשים שעות על גבי שעות בחוסר מעש, אמנם זה עדיין לא מונע מאיתנו לצאת מהאינטרנט, נוצר מצב בו עסקים וחברות רבות בונות אתרים ודפי אינטרנט בפייסבוק על מנת לשווק את שירותיהם ובאמצעות פרסום ברשת החברתית, עסקים יכולים להיחשף לקהל יעד רחב יותר.
  • חשיפה – באמצעות בניית אתר ברשתות חברתיות ניתן לקבל חשיפה מקסימלית ותעבורת גולשים רחבה אשר מורכבת מגולשים פוטנציאליים.
  • ניוזלטר – באמצעות Newsletter תוכלו להשאיר את הגולשים שלכם מעודכנים לגבי מוצרים או שירותים חדשים אותם הנכם משווקים ללקוחותיכם.
  • כפתורי שיתוף – רשתות חברתיות מהוות בתור אמצעי מצוין להפצת מידע ושירותי העסק על מנת לחשוף את העסק עוד יותר. באמצעות כפתורי שיתוף גולשים רבים אשר אוהבים את התוכן, שירותים או המוצרים שלכם, יכולים לשתף זאת בפרופיל האישי שלהם ובכך לחשוף את העסק למעגל החברתי שלהם שלא היה מודע עד כה על העסק.
  • מערכת תגובות – ביקורת בונה מאפשרת שיפור שירותי העסק, באמצעות מערכת תגובות, העסק יכול לקבל פידבק מצד הגולשים אודות אופי השירותים שלו, רמת כתיבת התכנים ומקצועיות העסק בכללי. העסק יקבל אינדיקציה על כך וידע מה לשפר על מנת לענות על צרכיו של הגולש האקראי.
 

אתר אינטרנט או דף עסקי ברשת חברתית?

כפי שציינתי קודם לכן אי אפשר להשיג את מלוא הפוטנציאל השיווקי אך ורק על ידי החזקת אתר אינטרנט בלבד או דף עסקי ברשת חברתית בלבד. השילוב ביניהם מספק לעסק את כל הכלים השיווקיים הנדרשים עבורו על מנת ליצור רווח ולהשיג חשיפה מקסימלית.
ובכל זאת מה בדיוק שונה בין שתי פלטפורמות אלו? נערוך השוואה בין מספר קריטריונים
  • עלות – מבחינת סכום הכסף שתשקיעו עבור אתר האינטרנט, הסכום יכול לנוע מ- 2000 שקל ומעל ל20 אלף שקלים וזאת תלוי בסוג אתר האינטרנט עוד. מבחינת דף עסקי, ניתן לפתוח באופן חינמי לחלוטין.
  • עיצוב – בעת בניית אתר אינטרנט לעסק יש לכם אינספור אפשרויות עיצוב, ניתן לעצב כל דבר אפשרי בכל צורה אפשרית על מנת לבנות אתר אטרקטיבי, מקצועי וייחודי שאין כמוהו. לעומת זאת באמצעות בלוג או דף עסקי ברשת חברתית, אפשרויות העיצוב שלכם יחסית מוגבלות ולא מאפשרות לכם להתבדל על פני עסקים אחרים, דבר אשר במקרים רבים משפיע על אחוז ההמרה.
  • מבחינת קידום אתר אינטרנט הרבה יותר קל לקידום מאשר בלוג או דף אינטרנט בפייסבוק, אתרי אינטרנט הנם בעלי דומיין ייחודי בעוד שבלוגים ודפי פייסבוק עסקיים אינם.
  • פיתוח – מבחינת פיתוח אתר אינטרנט זהו פיתוח אשר מאפשר מענה על כל צרכי הלקוח באמצעות מגוון פונקציות, מודולים ופיצ'רים מתאימים. ב API של בלוג או פייסבוק אפשרויות הפיתוח הנן נורא מצומצמות ולא מאפשרות אופציות רבות לפיתוח.
כל הזכויות שמורות © DigitalST