לא מצליחים להיכנס לכלי מילות המפתח של גוגל שהייתם נוהגים לעבוד עמו עד היום על מנת לבצע מחקר מילות מפתח לקידום העסק שלכם ברשת האינטרנט? אל חשש, הכלי בסך הכל הוחלף בכלי יותר אופטימלי עבור המשתמש.
עד היום כלי מילות המפתח של גוגל נועד על מנת לעזור לבעלי אתרים ולמקדמי אתרים מקצועיים לבנות מחקר מילות מפתח ובדיקת גובה התחרות של ביטויים פוטנציאליים לקידום, כיום הכלי תורם גם לבניית מסעות פרסום באמצעות Google Ad-words ומאפשר לתכנן מילות מפתח מתאימות למסע הפרסום שלך תוך קבלת הצעות מחיר ותקציב מותאם לניהול הקמפיין השיווקי של העסק שלכם.
מה מוצע עבור המשתמש בכלי מילות המפתח החדש של גוגל?
בכלי מילות המפתח החדש של גוגל המשתמש יוכל לקבל אינדיקציה מלאה של נתונים סטטיסטיים ישנים כגון מספר חיפושים חודשיים ממוצע עבור הביטוי המבוקש, חיפושים רלוונטיים התואמים את ערך הביטוי הרלוונטי עבורכם, חיפושים לפי מיקום ושפה וגובה התחרות וכמובן ליהנות ממגוון שינויים נוספים לדוגמת תנועת גולשים בחיפוש אחר הביטוי המבוקש ב-12 החודשים האחרונים על מנת לקבל אינדיקציה למתי הערך היה יותר מבוקש בקרב קהל היעד שלכם.
עבור משתמשים אשר מעוניינים לפתוח קמפיין שיווק באינטרנט על מנת לקדם את העסק באמצעות מסע פרסום מותאם וקבלת אינדיקציה אודות גובה התקציב הנדרש על מנת לעמוד ביעדים ובמטרות השיווקיות, הכלי מציע קבלת הצעת מחיר ממוצעת עבור כל ביטוי שאותו הנכם מעוניינים לשווק ומעקב אחר כמות הקליקים באופן חודשי ממוצע על כל ביטוי. גובה התקציב מושפע על ידי גובה כמות העסקים אשר מפרסמים באותו מיקום ושפה את אותו הביטוי שלכם, דבר המעיד על תחרותיות גבוהה יותר ותקציב מותאם.

כיצד ניגשים לכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל?
הרבה אנשים אשר מעוניינים לערוך מחקר מילות מפתח או לפתוח מסע פרסום ולהשתמש בכלי לתכנון מילות מפתח על מנת לקבל אינדיקציה עבור ערכים מתאימים אינם יודעים כיצד לגשת לכלי החדש, במדריך זה אנו נפרט לכם בדיוק את הצעדים הנדרשים על מנת לעבוד בנוחיות ויעילות מול הכלי.
- 1.בהקלדת "כלי מילות המפתח של גוגל" במנוע החיפוש אנו נופנה לדף הסבר אודות כלי מילות המפתח מפי חברת גוגל עצמה, שמה נקבל מידע מפורט ועדכני אודות הכלי החדש ונסיבות הורדת הכלי הישן.
- 2.משם ניכנס לקישור הבא https://adwords.google.co.il על מנת להפנות אותנו לחשבון Google Ad-Words, שם ניצור חשבון ונתחיל בניהול הקמפיין השיווקי שלנו.
- 3.בקישור אליו נכנסנו, נפתח קמפיין ראשון לשיווק. בדף הראשי של הקמפיין נראה את מודעות הפרסום שלנו ואת גובה התקציב המושקע עבור כל מודעת פרסום. נבדוק את סטטוס המודעה, האם היא פעילה, הופסקה או נמחקה. כמו כן זהו המקום לעקוב אחר כמות ההקלקות עבור המודעה שלכם ולקבל אינדיקציה בין אם הנכם פונים לקהל יעד מרבי או נדרשים לעשות שינויים במסע הפרסום שלכם על מנת לעמוד במטרות השיווקיות שלכם.
- 4.על מנת לעבוד עם כלי מילות המפתח, ניכנס ל- Tools and Analysis > Keyword Planner. בדף שיוצג לנו כעת נבחר את האופציה הראשונה "Search for a new keyword and ad group ideas” ונופנה באופן מידי לדף חיפוש מילות מפתח. בשורה הראשונה נמלא את מילת המפתח או מילות המפתח (בהפרדה של פסיק) שאנו מעוניינים לבדוק, בשורה השנייה נקליד את כתובת דף הנחיתה שלנו או אתר האינטרנט על מנת לקבל מידע אודות סוג תנועת הגולשים המתקבלת ונתונים סטטיסטיים נוספים. ניתן לבחור לאיזה קהל יעד לפנות באמצעות הגדרת שפה ומיקום.
- 5.לאחר הקלדת מילות המפתח המבוקשות, יפתח לנו דף אינטרנט בו יוצגו מילות המפתח המבוקשות וערכים רלוונטיים נוספים בשילוב כמות החיפושים החודשיים, מספר החיפושים הממוצע ב-12 החודשים האחרונים, גובה התחרות ועוד. ניתן להדפיס את דף האינטרנט עם כלל הנתונים המוצגים לעיון בכל עת כאשר אינכם מול הקמפיין.
.png)
ניהול נוח, יעיל ומקצועי יותר של מסע הפרסום שלכם
כלי מילות המפתח החדש של גוגל מציע עבורכם ניהול מקצועי יותר של קמפיין השיווק שלכם וכולל במקום אחד את כל הכלים והשירותים הנדרשים לבניית מסע פרסום מצליח.
החל ממחקר מילות מפתח מקיף ובדיקת גובה תחרות ועד לניהול קמפיינים ומעקב אחריהם, ניסוח מודעות פרסום ושימוש במילות מפתח במודעות עצמן ליעילות מקסימלית.