בניית אתרים למשרדי תיווך וחברות נדל"ן הוא תהליך מורכב הכולל בסופו מנוע שיווקי ומוצר סופי בעל ערך ללקוח – אנו ב DigitalST בעלי רקורד עשיר הכולל עבודה עם הגופים המנוסים והגדולים ביותר בתעשייה. בתוכן הבא, נחשוף בפניכם את הדגשים באתרי האינטרנט שביצענו ואת המתודולוגייה המקצועית המשרתת אותנו בבניית אתרי נדל"ן.
על מנת לבנות אתר מושלם לחברות נדל"ן ומשרדי תיווך, אנו נדרשים לביצוע האתר בהתאמה אישית לדרישות המשתנות של כל לקוח. לשם כך, אנו מתחילים באפיון צרכים המתבצע בפגישה ראשונית מול בית העסק. כחלק מהפגישות שביצענו הגענו למספר מסקנות מסכמות מול הגופים המובילים במשק.
מה חשוב לדעת כשבונים אתר לחברות נדל”ן?
כשאנו ניגשים לבניית אתר הסובב סביב נכסים ופרויקטים בתחום הנדל"ן יש לבצע בחינה ראשונית של החומרים הנדרשים לייצוג הנכס באתר.
תחילה, נבין מה הם התוכניות העסקיות של חברת הנדל"ן – החל מיעדים למכירת מספר דירות בתקופת זמן קצובה לשיווק נכסים מניבים להשכרה עתידית. הגדרה זאת של המטרות העסקיות מאפשרת לנו לקדם תוכנית שיווקית אובייקטיבית אשר תרצף את הדרך להצלחה בהתקדמות התהליך.
לדוגמא: חברת תדהר(לקוחות DigitalST), התחילה לשווק פרויקט למגורים בפארק צמרת, ולשם כך, הקימה אתר ייעודי לנושא – אנו הקמנו עבורה פלטפורמה שיווקית להצגת הפרויקט תוך התחשבות במטרות הפרויקט והיעדים העסקיים.
מה נכלל בפרויקט?
קטלוג דירות – כחלק מהפרויקט, התבצע קטלוג דירות המציג את מפרט הנכס, תוכניות דירה, שירותים נלווים והוצאות תחזוקה.
עמוד בית תדמיתי – על מנת לייצג את החברה באופן מושלם לצד הצגת הפרויקט, התבצע עמוד בית תדמיתי הכולל מצגת רחבה עם הדמיות הבניין, סרטון תדמיתי הכולל מבט עילי של הנכס ופסקת טקסט שיווקי לקידום מכירות.
פרויקטים נוספים – מטרותיו של היזם לא הסתכמו בפרויקט הנ"ל ולכן התבצע קטלוג פרויקטים נוספים המאפשרים לגולש לעיין ולבעל החברה לקדם שיווק של מבנים נוספים בבעלותו.
על היזם – כמו בכל מותג ידוע, גם בפרויקט הנ"ל נדרש עמוד ייעודי ופסקת טקסט שיווקי – אינפורמטיבי על היזם, מטרותיו, שנת ההקמה והאמינות העומדת מאחורי הפרויקט.
דוגמא נוספת ניתן למצוא באתר שהוקם עבור חברת הנדל"ן Omer-BLDG. בקונטרסט לדוגמא הקודמת, כאן נדרשנו לבצע אתר תדמיתי המסכם את שלל הפרויקטים של החברה ומציג את המוניטין עליו נשענים בחברה לאורך השנים.
מה נכלל באתר?
קטלוג נכסים – בניגוד לאתר הקודם שהוצג, קטלוג הנכסים כולל מספר רב של פרויקטים אשר בוצעו בעבר או יתבצעו בעתיד ועל כן חלוקת הקטגוריות בקטלוג דורשת אפיון מעמיק המקדם את הפרויקטים הרציניים ביותר בתחילתו של העמוד ובהבלטה ביחס לשאר.
מצגת תמונות – דגש נוסף בעת בניית האתר התבצע על המצגת הראשית – אשר קודמה לנפח רחב בעמוד ובכך חשפה את תמונות הפרויקטים להתרשמות מקסימלית של הגולש.
אודות החברה – עמוד מפורט אודות החברה הוא חובה בכלל האתרים, אך בניגוד לאתרים תדמיתיים של חברות אחרות, בחברות נדל"ן בפרט, נדרשת הצגה של הנפשות הפועלות הכוללות בדרך כלל את חברי ההנהלה, המייסדים וחברי הצוות הבכירים המובילים את המותג להצלחה.
מה נדרש בעת בניית אתר למשרד תיווך?
בניגוד לאתרי חברות נדל"ן, בניית אתר משרד תיווך כוללת מספר רב של נכסים המשווקים בכל עת לגולש, להשכרה או למכירה. מתוך כך, אנו מבינים את הצורך לחלוקה אופטימלית של הקטגוריות באתר ויצירת ניווט מושלם ע"מ להכווין את הלקוח אל הנכס הסופי במהרה.
ממה מורכב אתר למשרד תיווך?
מנוע חיפוש נכסים – הנושא המרכזי העולה ברוב פגישות העבודה מול משרדי תיווך מתבסס סביב מנוע חיפוש הנכסים. על מנת לגרום לגולש להגיע לנכס הנכון, אנו מרבים להכווין כי המנוע נדרש להיות פשוט לתפעול ועם זאת להציג אפשרויות מתקדמות לחיפוש וסינון בתוך תוצאות החיפוש.
קטלוג נכסים דינאמי – בניגוד לחברות נדל"ן, קטלוג הנכסים במשרד תיווך משתנה לעיתים קרובות ולכן נדרש להיות דינאמי ונגיד לבעל האתר באמצעות מערכת ניהול התוכן. אנו מספקים כלים מתקדמים למעקב אחר הקטלוג ובינהם DigitalCMS הכוללת אפשרות להוספת קטגוריות ונכסים באופן פשוט ויעיל.
אודות המשרד וחברי הנהלה – בראש כל משרד תיווך עומד מנכ"ל המנווט את המשרד להצלחה ובדרך כלל גם ממייסדי המשרד או המותג. על מנת לספק לגולש תחושת אמינות, אנו מובילים אותו אל עמוד ממותג הכולל תמונות ייצוגיות של העמודים בראש המשרד.
שיווק וקידום אתרי נדל"ן ותיווך
לאחר מספר דוגמאות, ניתן כבר להבין – אתרי נדל"ן וחברות תיווך אינם אתרים פשוטים או רגילים ולכן דרש ביצוע שיווקי איכותי. בין אם אנחנו מדברים בפרויקטים מגורים או משרדים, המוצר המשווק לגולשים נמדד בתצוגה האופטימלית שלו מול המתחרים בשוק.
כשאנו משווקים פרויקט במדיום האינטרנטי, אנו בהבנה והמודעות כי כל לקוח חשוב והתחרות על ליבו של הגולש יורדת לפרטים הקטנים ביותר באתר – החל מאייקונים ועד מבנה עמודי התוכן.
השיווק אינו נגמר בנראות האתר וחוצה גבולות אל תחום קידום האתרים האורגני, ניהול הקמפיינים ברשתות החברתיות או בגוגל ושיווק "גרילה" במדיה החברתית. על שלל פתרונות אלו, מוצב מנהל קמפיינים מוסמך אשר דואג(בשיתוף בעל החברה) לקדם את המטרות העסקיות והשיווקיות.